jul!

hejjsan alla!!!!
sorry att jag har varit borta från datorn lite väl länge... Det har liksom inte blivit av att blogga...
Aajaa, i förrgår (eller var det igår :S) var det julafton. Tiden gick jävligt snabbt! Känns som om det fortfarande är oktober.. Eller så är det bara jag som inte kan skilja på månaderna :S
Min juldag:
Vaknade av att min syrra petade mig på näsan ochkunde inte somna om efter det. Vi (jag och mina två syrror) fick filmen wall-e i julstrumpan som jag under dagen såg två gånger :P Dagen gick vääldigt snabbt (till skilnad av alla andra jular då jag suttit oc stirrat ut ur fönstret och väntat på en taxi med skäggiga gubben i bakssätet), tittade på kalle anka, åt lite julbord, spelade spel, och vips var taxin där och julklapparna öppnade.
Jag fick: En mobil (nokia 3120 classic), tre böcker, mamma mia filmen, en fototidning och innuti den fanns ett papper där det stod att mamma o pappa betalar 1000 kr av kameran jag (förhoppningsvis) snart ska köpa, kalender, tofflot morgonrock och lite andra får-varje-jul presenter.
God jul på er alla (några dagar försent men ändå)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0