080924

Hejjsan allihop!

Det var jätte kul på orienteringen idag! Jag skulle ha gått med Elli och Becca, men tillslut fick jag i Jomppe gå tillsammans. Vi var dem ända i klassen som kunde orientera, men ändå gick vi vilse =D Fast alla andra gick på den stora vägen... Fuskisar! Haha. Jomppe och jag tappade bort oss vid femte "markeringen" (vet inte vad det heter...), och det slutade med att vi satt på en sten, åt godis och pratade om bögar som hoppade ner i hål... Ibland har vi en väääääldigt livlig fantasi =) Tillslut hittade vi till femman med hjälp av några dagisbarn, så proffsiga som vi är =')

Dagen slutade klockan halv ett och då gick Jomppe, Linda och jag till Nicolas. Lindas ide... Självklart ska hon göra bort oss inför våra ex (mitt ex var hemma hos Nicolas som Jomppe varit ihop med). Haha. Allt slutade med att hon blev utelåst tillsammans med Nicolas på deras baksida och Jomppe och jag tänkte sticka, fast hon han komma ut sen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0