min cykel =(

Vet ni vad som hände idag? Jo när jag skulle hämta min cykel så fick jag inte upp låset! Mitt lås har varit trögt jätte länge,
men denhär gången fick jag verkligen inte upp det! Jag stod och kämpade i minst 10 minuter tills jag ringde pappa som var i närheten. Men han fick inte heller upp låset, utan tar sönder nyckeln!!! Jag började skratta som en galning när han gav mig en halv nyckel! Alla stirrade verkligen xD Så min cyckel står kvar vad tunnelbanestationen med en halv nyckel i låset... Hur konstigt är inte det?

Pappa vill att jag ska ta med mig en tång och cykelolja imorgon, dra ut nyckeln och spruta olja i låset och sedan försöka öppna (vi har en extra nyckel), men ofta jag gör det! Han får gå och göra det själv... Eller så får han köpa en ny cykel till mig =) Han har ändå lovat att han ska göra det...


Imorgon börjar vi skolan klockan tio i tio =D Vi gör alltid det på tisdagar... Värsta lyxen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0