sommar

Hej!

Tiitade på lite bilder från sommaren och tänkte lägga in lite här på bloggen. Ni får kopiera bilderna men om ni vill lägga ut dom på en blogg/hemsida så måste ni länka till mig, tack!


Jag var på min grannes landställe och såg fågeln sitta på en sten, snabbt som
attan sprang jag in och hämtade kameran. Han knäppa denhär härliga bilden illafall.


Okej, jag vet att det bara är en vanlig bild på hallon, men jag tycker att den
ser så härlig och varm ut! Blir verkligen sugen på att snappa åt mig ett hallon...


Min lillasyster hittade en groda och satte den på lövet, det var bara för mig att
trycka på knappen =)

Kommentarer
Postat av: äma

Superfina bilder! :)

2008-09-24 @ 17:44:11
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0